You should have stayed.

Har inget att skriva.
Vet inte ens varför jag skriver, känner redan nu att det kommer bli ett värdelöst inlägg.
Men det var ju år sen känns det som. Nä inte riktigt men veckor iaf.
 
Precis gjort mig iordning, känner självmordstankarna typ.
Orkar inte gå till skolan, varken pluggat på glosorna eller vet vad jag ska säga på engelskan.
Känner hur dåligt det kommer gå alltså. Får plugga lite på bussen eller något idunno.
 
Blev ett meningslöst inlägg precis som jag trodde, menmen lite update är väl inge fel, kanske.
Aja, ska packa väskan o tagga inför idrotten i två timmar nu när jag kommer till skolan, WIIEEEO.
/Not.

Aja, bjuder på en ful cambild men vad gör det liksom.
Min hand/mina fingrar ser jättetjocka ut, och det är dom också en aning. hehe. cålt.
Peace out!
fast jag önskar väldigt ofta, att jag kunde stanna tiden,
spola tillbaka den och låta det vara när allt var som bäst.
och jag önskar inget hellre att du vill detsamma, det gör så ont i mig, gör det lika ont i dig?
 

Kommentarer
Postat av: Johanni

Hallå Josefin din jävel, varför är du så söt?<3

Svar: Ursäkta mig men är det någon som är söt så äre väl du? <3
Josefin Jonsson

2012-09-11 @ 17:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback