Every day is exactly the same.

Ser inte framemot någonting längre. Allt är bara jobbigt och jag har huvudvärk.
Det känns som att allt jag gör är förgäves och jag vill seriöst bara dö. Eller något.
Sjukt trött är jag, inte har jag gjort något av det jag behövt gjort färdigt idag.
Måste städa mitt rum imorn och bli klar med So:n.
 
Laddat ner asmycket musik idag, så sitter o för över alla låtar till min mobil nu.
Känns bra att få bättre kvalité och nya låtar på mobilen!
Vill ha ännu mer musik, kanske ska fixa lite mer, men vene. Orkar inte.
Plus att jag vill ha ny musik med. Trött på min musik, samtidigt som jag älskar den.
Ja, lite cp är man ju.
 
Kanske blir parkway drive med sim i november! fett taggad och hoppas på det bästa!
Och snart är det äntligen höstlov,
antar att det blir o färga håret en aning mörkare då när jag åker till dalarna!
Ska bli så jävla skönt att komma iväg någonstans, pallar verkligen inte hallsberg eller något alls.
 
Orkar förövrigt inte hur en finne på min kind aldrig vill försvinna, den har varit där hur länge som helst nu.
Börjar bli deprimerad. Känner mig asful o äcklig, vill spy på mig själv.
Är så jävla nere och allmänt ledsen just nu. Fan för allt.
Aja hallsbergs marknad på fredag, kanske blir den någorlunda kul, det hoppas jag iaf!
 
peace out ppl!
 
Kunde inte bli tillräcklig för dig. Dög aldrig riktigt för dig.
Du förändrade mig, och jag trodde jag skulle bli en del av dig.
Men det var du som blev en del av mig, och nu får jag inte ens en blick av dig.
Snälla se mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback