when sadness was the sea, you taught me how to swim, it doesn't matter now, it doesn't matter now, because I'm drowning.

Oväntand mini bloggpaus, har inte orkat, saker suger nu för tiden
och jag kan inte mer än säga att jag saknar allt det som varit.
Väldigt otroligt mycket.

Menmen, imorn är det måndag, alltså en ny start på en ny vecka!
Börjar morgondagen med att åka in till örebro vid 2 tiden för tandis. Skönt att få sluta tidigare!
Tagga en timmas bussresa med, tur att jag har sån jävla bra musik på mobilen nurå.
 
På tisdag blire ännu en dag att åka in till örebro efter lunchen, gymnasiemässa for the win!
Blir säkert att gå på stan efter det med kåmpizarna med, ashärligt asså.
Ska verkligen försöka göra det bästa av veckan.
och snart är det äntligen höstlov och då får jag äntligen åka till borlänge. fan så skööönt.
Sleep tight people!
 
"Hon hoppades. Hon skrek hans namn.
Hon stapplade mot honom, men han gick sin väg. Han såg inte på henne.
Ensam stod hon kvar. I väntan på att få tala om för nästa flicka hur dåraktigt det var att älska honom."
- Mer än ögat ser av Melissa Marr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback