So tell me, so tell me why, why does it have to be this way? Why can't things ever change?

Ligger i sängen med syrrans laptop och lyssnar på världens skönaste låt typ. 
Världens gulligaste kattunge ligger brevid mig med och sover.
Så gosig, imorse kom hon o kröp under täcket för att lägga sig på min arm och sova brevid mig. 
Alltså är inte säker på om jag har någon större lust att åka hem längre. Iaf inte utan den här plutten omg.
 
Åkte som sagt till borlänge igår, gick runt lite i affärer när jag kom fram och sen åkte vi och bowla.
Askul vare verkligen, och det gick rätt bra ändå för att vara första gången, tbh.
Sen åkte vi till donken och käkade, asmysig dag och vi var inte hemma förens rätt sent igår. 
Slog på en film och sen vare inprincip bara och slagga. 
 
Idag var vi iväg till både borlänge och falun, kikade lite i affärer idag igen. 
Fick med mig anteckningsblock x2, godis, hårfärg och typ något mer jag inte minns. 
Har faktiskt inte shoppat så mycket hittills, jävligt bra egentligen. Hoppas jag inte shoppar mycket alls. 
 
Ingen aning om vad morgondagen har att erbjuda men förmodligen blir den rätt chill eftersom både kristin och joel jobbar.
Så jävla trött atm, funderar nästan på att slå på en film och försöka sova eller något. 
Godnatten!
 
Btw, bjuder på denna assköna låt. SWS är underbara. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback