if it hurts this much, then it must be love, and its a lottery, i can't wait to draw your name. oh i'm trying to get to you, but time isn't on my side.

 
Tja, ibland behöver man inte ens skriva någon text, men jag gör det ändå. Låten är underbar och jättemysig.
Definitivt en av det låtarna jag har på min lista som jag måste lära mig på gitarren.
Lovely.

Imorn blir det att gå upp tidigt som bara den, stressig morgondag som väntar.
Sju bussen till hallsberg, springa till ett tåg till örebro, springa från resecentrum till järntorget för att hoppa på en stadsbuss till JB.
Hoppas hemfärden inte alls blir lika stressig och jobbig. Fördmodligen inte.
Kanske blir att strosa runt lite på stan efter Prao:n.
 
Känns skönt att det inte är långt kvar nu till lovet!
Helvete vad skönt det ska bli! Men nu blir det att göra sig iordning för sängen, en lång morgondag väntar på mig.
Hoppas jag mår en aning lite bättre då. Usch, orkar inte vara ledsen.
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback