And now I have finally seen the end, And I'm not expecting you to care, But I have finally seen the light, I have finally realized

Precis fixat klart mig nu, så för över ny musik till mobilen medans jag sitter och väntar på bussen!
Blir ingen prao idag och ska därför hem till papsen en stund, sen jag jag träffa folk vid 12 tiden.
Blir förmodligen Sim, Mc & Fridolf!
Vid 2-3 tiden blire att åka hem, efter att hämtat biljetten och vidare in till m-berg för lite shopping!
 
Plannerat hela dagen, ska storstäda mitt rum på kvällen, hinna duscha och packa.
Kanske plugga något litet om jag pallar. Och imorn blire gå upp tidigt för att sätta sig på tåget upp till dalarna!
Tagga en fet bowlingkväll när jag kommer fram med mina homies där alltså!
Ska bli otroligt kul, var så längesen jag träffa min syrra o hennes kille!
Världens bästa, båda två!
 
Stannar där hela lovet och kommer förmodligen hem nästa söndag.
Taggar inte tillbaka till skolan, men det är ju långt tills dess ändå.
Ska njuta av den här veckan som återstår och ha så jävla kul, hoppas erat höstlov blir lika bra som mitt förmodligen kommer bli!
 
Peace out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback