To the callous.

Asbra låt imo, lyssnat på den halva dan tbh, haha.
Han sjunger så jävla fint seriöst.
Vill dö.
 
Bakat asäckliga muffins idag, blev hur fail som helst, ännu ett bevis på att jag inte borde hållas i köket.
Blev bara massa städning istället, duschade och tog det lugnt. Precis tagit mig till hallsberg så blir att slagga hemma hos pappa.
Skriva klart so uppsatsen imorn. Och typ spela sims nu innan jag hade tänkt att gå och lägga mig.
Ja så får det nog ta och bli!
Ha det fint gott folk, nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAH nääääe! Blev det inge bra?! Det såg ju så gott ut på bilden på den där bloggen :D

Svar: HAHAHHA ja jag vet, men jag misslyckades så jävla hårt :(
Josefin Jonsson

2012-11-25 @ 12:54:53
URL: http://maleyn.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback