The thing I think I love, Will surely bring me pain. Intoxication, paranoia, and a lot of fame, Three cheers for growing up.

 
Ensam hemma just nu i säter, sitter o checkar asbra låtar med asbra videos. 
Tycker denna var lite kul och dessutom är låten förjävla bra.
Precis slagit i mig köttfärssås och spaghetti, ska typ diska och fixa mitt hår lite. 
 
Blir väl chilla vid skype i två timmar eller något tills både kristin och joel kommer hem! 
Spelat Super mario galaxy halva dagen känns det som, så jävla kul! Alla borde lätt testa det!
Lär nog skaffa Wii själv, fyfan vad jag kommer spela då. 
Näh nu ska jag nog leta vidare efter andra asbra låtar och feta ner mig med plopp. 
peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback