And even if I couldn't see, I would look for you.

Sämst på att uppdatera min astråkiga och assega deprimerande blogg.
Vad gör jag istället kan man ju tänka sig?
Jo såhär har väl ungefär mina senaste dagar sett ut;
Vaknar, åker till skolan, åker hem, pluggar, sover, vaknar, åker till skolan, åker hem, "pluggar", sover. Om och om igen.
 
Typ så ser mitt tragiska liv ut för tillfälle. Känner mig rätt.. Uttråkad.
Inte kommer jag någonstans med plugget heller, nej.
Och nu är klockan egentligen för mycket för att jag ska vara vaken.
Och jag är faktiskt för pigg för att sova.

Kan redan säga nu hur tråkig min helg kommer bli. Plugg hela helgen. woho..eller?
Nej, känner inte alls för livet just nu.
Och egentligen borde jag skriva på min satans miljöuppsats istället för det här inlägget, men det pallar jag inte.
Så, ja det var ju lagom kul det här, kan man tycka.
 
Jag hinner verkligen inte med något, verkligen varit jätteritsugen nu, i flera dagar, velat spela gitarr hela veckan med.
Och inte förens nu har jag typ kunnat spela gitarr, trots att jag inte borde.
Jag är värdelös på sånt här. Hinner inte med något, så därför gör jag inget alls.
Bra va? Nej kanske inte.
 
Känner att någonstans däremellan glömmer jag även bort mig, och vad jag vill.
Det känns skit, för just nu känner jag mig en aning ostabil kännslomässigt och jag vill bara, ta tag i migsjälv.
Men jag kan inte. För jag måste göra annat skit hela tiden. Så det blir helt enkelt att jag glömmer bort mig själv.
 
Fan för det här, fan för skolan och fan för alla känslor.
Kan inte allt bara bli lättare? Snälla. Jag behöver något positivt i mitt liv. För just nu känns allting bara skit.
Tack för mig. Hejdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback