We've been running blind, And now were falling through the cracks.

Just det, när jag ändå håller på.
Måste tipsa om denna asgrymma snubbe som gjort en cover av carrion.
Så otroligt fin, åh älskar verkligen den låten. Och hans röst är så otroligt vacker.
Dels att låten är så otroligt vacker på akustisk gitarr att jag gråter av glädje, måste verkligen lära mig den att spela en vacker dag.


Okej, nu ska jag seriöst försöka gå  och lägga mig, for real. Det här går ju inte. Om jag fortsätter såhär.
Jävla dator. Sluta håll kvar mig. Ok? Ok. GODNATT.

Kommentarer
Postat av: KinaLinaaaaaa :D

D at sea är käääärlek. det är du också finaste vän, hihi! :3


Svar: Du är fin linis <3
Josefin Jonsson

2012-05-14 @ 12:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback