We're gonna make it you and I. We're gonna save the world tonight.

Precis gjort mig iordning och ska strax ut för att träffa hannah en stund.
Blir nog käka glas och sitta i solen, otroligt mysigt!
Vet inte riktigt vad som händer mer idag, blir väl åsbro senare för min del.
Var ett tag sen jag var där känns det som, varit i hallsberg hela "lovet" typ.

Rätt gött det med, umgåtts med folk nästintill varje dag.
Otroligt härligt. Skulle dock vilja åka in till örebro. Och det ska jag nog göra denna vecka.
Måste verkligen köpa skor! Checka skolavslutnings kläder, omg, vet verkligen inte vad jag ska ha på mig!
Och snart är det sommarlov, vet inte om jag är taggad eller inte.

Vill ju inte liksom sitta hemma på sommarlovet och slösa bort tid på att göra ingenting.
Vill träffa folk så mycket som det är möjligt. Åka runt. Blir nog Borlänge för min del någon vecka iaf.
Helt säkert. Så det är chill. Hoppas det blir någonting med att åka utomlands som mami snacka lite om.
Skulle vara sjukt jävla otroligt kul!

Åh det är så mycket jag vill göra, och så mycket jag måste hinna med att göra innan lovet.
Åh herregud vad jag måste hinna med att göra saker helt plötsligt. HoppasHoppasHoppas jag klarar det.
Jag måste verkligen klara det här, kommer avlida långsamt annars. For real. Åh damn.
Nej nu ska jag sluta tänka på sånt som skrämmer mig och ger mig ångest. Och dra ut istället.
Får det om det blir något mer bloggande idag, idunno. Haha.


Glad chey typ? Ah, lyckad kväll igår så det håller väl sig i.
Bjuder på en otroligt skön låt som jag ska lära mig på gitarr när jag införskaffat capo, njut o sånt, caio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback