Fear is used to control you.

Inte så längesen jag gick upp. Helt omöjligt att lyckas somna nu.
Min dag var pretty värdelös. Inte gjort ett skit idag heller.
Ungefär såhär har det sett ut; Gått upp, gjort mig iordning, åkt till skolan, plågats igenom hela dagen. Gått hem till daddy, tagit bussen hem. Sovit, vaknat, duschat, gjort mig iordning, sovit, vaknat, gått en promenad och nu sitter jag här.
Pretty kul va? Nä. Inte direkt.

Imorn är det ännu en värdelös dag. Skit tråkiga lektioner. Asfuck.
Får väl se om jag tar mig därifrån levande. Vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv.
Borde typ, skaffa en hobby. Haha.
Kul också att varje gång jag hittar en bra låt jag vill spela på gitarren så är den antingen droppad asfuck eller så måste man ha en fucking capo som jag inte haft tid att skaffa än. Så mad.
Orka.

Jag är hemsk. Jag känner mig verkligen sjukt hemsk. Orkar inte med mig själv för tillfälle.
Allt känns så värdelöst, jag suger. Bokstavligt talat. Ingenting jag gör blir bra eller ens rätt.
Allt jag begär är att lyckas. Åtminstone med något, men det kommer jag troligtvis ändå inte att göra, så det känns kört.
Damn it, när blev jag sån här? Jag vet inte, knappt så jag känner igen mig själv längre ibland.
Sluta.bete.dig.som.en.idiot.mot.dig.själv.för.i.helvete.

Fan vad jag önska just nu att jag bara kunde somna om, och sova i timmar.
Vakna upp med ett leende och känna mig en aning peppad för att lyckas med något.
Vet iaf att jag knappast kommer komma någonstans om jag ska hålla på och vara sånhär.
Nu ska jag skita i allt o alla, lägga mig ner i sängen och försöka andas. Må bättre imorn och vara glad. End.
Godnatt.

[Bild borttagen]
Let's run. Run together, like we have stolen something worthwhile. Run for our lives.
To another place, with another chances, with another opportunities to make it work out.
Trackback