Wonderful.

Blev inge bloggande igår tänkte ta lite snabbt vad jag hade för mig då.
Chilla mesta delen hemma, drog senare till a-sund där dom tydligen hade mässa.
Nice som fan att gå runt där, slog i mig denna goding då;


Mhm, får verkligen sommarkänslor utav bilden! Och sjukt sugen blir jag på den där glassen om och om igen.
Damn it, hur som helst senare på kvällen när jag kom hem så träffa jag veronica så gick vi runt o sålde lite skit för klassresan på kvällen.
Så jävla mycket svårare än vad jag trodde, nästan helt omöjligt! Never again.
Iaf inte det skiten vi höll på och sålde nu. Uhh.

Idag har jag inte gjort någonting. Varit i skolan. Umgåtts med folk. Varit missnöjd med mig själv.
Sovit. Åkt till donken och feta ner mig en meny där med. Och nu blir det nog sängen igen.
Verkligen jättetrött. Har ingen större lust att gå till skolan imorn, heller. Men ah. Antar att det blir den för min del iaf.
Sorgligt men sant. Och om jag lyckas somna nu så kanske jag klarar av att vara pigg på morgonen, man kan ju hoppas.
Nattinatti people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback