Tell me that you're ready cuz I don't wanna hit and run.

Precis skrivt klart min engelska redovisning, så imorn blir det att redovisa den på elevensval.
Ska bli skönt och få det överstökat. Så ens engelska betyg inte sämras direkt.
Gött. Förövrigt är jag väldigt otroligt ovanligt pigg. Fast mitt huvud gör en aning ont.
Kul. Ska väl upp runt 5 imorn med så, det kommer ju vara sketa bra när jag är dö trött.
Ska nog kolla med mami om hon ska till hallsberg imorn, hah.

Lyssnar förövrigt på BC nya låt, Hit and run. Pretty bra faktiskt.
Här är den, bara några dagar gammal;

Not bad at all. Fett partysugen man blir alltså!
Blir väl att dunka denna låt framöver. Awesomenezzz.

Anyway dags för sängen nu om jag ska orka gå till skolan överhuvudtaget, kan verkligen inte bli lika sent som igår, Haha. Godnatt fölket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback