Mommy's day. ♥

Sitter just nu vid mammas assköna laptop ute på balkongen och bara njuter utav livet.
Vädret är perfekt. Och livet känns allmänt underbart.
Kristin och Joel åkte hem för sisådär någon timma sen, så det känns väl lite trist.
Men ah jag ska ändå ha det guld här hemma och försöka göra klart min engelska redovisning som jag måste redovisa på tisdag, måste få det gjort.

Har massor att göra så som; Städa mitt rum, fixa mina naglar, fixa klart mina ögonbryn, plugga, gå ut och gå, göra en ny header, byta design, leta skolavslutningsklänning, försöka hitta något sommarjobb om jag inte är försent ute, osvosv. 
Får väl se om jag hinner med allting idag eller om jag gör (åtminstone det där med bloggen) någon annan dag.  
Vill få saker och ting som en liten "refresh." Alltid lika skönt med en liten omstart.

Förresten är det ju morsdag idag. Ska vara lite sådär extra snäll mot min superfina mamma, det förtjänar hon. 
Köpte en bukett rosor till henne bara för att vara lite sådär extra gullig, tycker det passa bra eftersom de är så fina och glad blev hon.

Finaste mamma, vad skulle jag göra utan dig?

Jag älskar dig!

Trackback