My worst fear is losing you.

Gjorde världens jävla deppinlägg igår som jag tydligen aldrig hann publicera.
Lika bra det. Skulle bara tagit bort det idag, isf.
Sitter just nu och taggar järnet till Embrace elijah spelningen som är ikväll! Not that bad, not that bad at all.
Sista gången man kommer få se dom live, så nu blir det ett jävla ös där inne skulle jag kunna tänka mig!

Tja vad mer har man att skriva om egentligen? Ska försöka överleva alla dessa dagar utan att deppa sönder.
Hoppas jag klarar det, orkar inte må dåligt.
Blir väl marieberg för mig imorn iaf skulle jag kunna tänka mig med papi.
Gött som bara den, om jag har tur så kommer den fina baseball tröjan som jag vill ha att passa. Hihi.

Nu ska jag fortsätta att göra mig iordning, hoppas på att kvällen blir lyckad och gå över till hannah.
Hare finfint allihopa, poshaj!


Bjuder på en dålig cambild som blev alldeles lila/rosa/orange. Gölligt. Eller......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback