WAT DAFUQ ÄRE HÄR?



Alltså seriöst? Skämtar facebook och alla andra jävla sidor som har det här eller något likande?
Jag menar seriöst? Vadå sveriges snyggaste? När blev det en "tävling" om att se bra ut?
Damn it, jag blir så trött på folk. Ärligt talat. Dö.

Hur fan tänker ni egentligen? Jag menar, fattar ni hur många tjejer och killars självförtroende ni trycker ner egentligen?
Ni väljer ju antaglien bara massa mainstream brudar som ser precis likadana ut allihopa med boobsen upptryckta till hakan och som dra in magen på bilderna. Stora rövar och pinnsmala kroppar.
Killar med minst 8-pack, överdriven häng och fettigt hår.

Nej men seriöst, blir så pissed på er. Och alla ni som vill vara med på dessa sidor, hur fan tänker ni?
Har ni seriöst så jävla dåligt självförtroende att ni måste ha bekräftelse från facebook att ni ser bra ut?
Dels att häften utav bilderna är sönder redigerade och överdrivna.
Säkert någon äcklig slusk som sitter o väljer ut "vinnarna" med.

Jag tycker seriöst synd om er människor som behöver ha all denna uppmärksamhet, det kan inte vara lätt att vara er.
Att ständigt ha massa konkurrenter som ni ska tävla mellan, att hamna på denna sida för att "se bra ut."
Haha, så otroligt komiskt att det ens finns. Och att man ens vill hamna på dom. Är ju pinsamt.
Genom att skriva det här kommer jag säkert krossa era förhoppningar om att ni kommer vara världens snyggaste människa; för det kommer ni inte vara tyvärr. (inte jag heller för den delen, om ni fick för er det.)

Det finns ingen som är "världens snyggaste" eller "Sveriges snyggaste."
Saken är den, att du kan vara världens snyggaste för någon medans skit ful för en annan, ta det inte personligt.
Det bara är så, jag menar, alla männsikor har olika smak. Alltså tycker ingen likadant.
Inte fan måste man vara snygg heller för att ha den där såkallade "perfekta kroppen" det där fina långa håret och det där snygga märkeskläderna.
Tro mig, du kan vara snygg ändå, även fast du har ruffsig frisyr, mjukiskläder och normal kropp!

Att ha bra självförtroende får man inte genom att facebook bekräftar det.
(vilket likagärna kan vara en ful nörd bakom skärmen som väljer ut att just du är det.)
Du får det inte genom att ha många likes på dina profilbilder.
Du får det när du slutar jämföra dig med allt och alla, och inser att du själv tycker du ser bra ut.
Skiter i vad resten av världen tycker, så länge du är nöjd med dig själv. Det är då du bra självförtroende.

Tack för mig, peace!

Kommentarer
Postat av: Malin

word! så jävla bra är du ♥

2012-05-14 @ 13:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback