I wouldn't mind to spend my whole time with you.

Min tunga svider, det smakar salt och allmänt äckligt. Fattar inte varför det är så? Sick.
Ska nog seriöst gå och borsta tänderna så jag kan gå och lägga mig sen.
Måste försöka ta mig hem till daddy innan skolan imorn och hämta mina idrottskor, ska springa coopertestet imorn.
Känns ju lagom kul = död jos. Tur att det är sista lektionen iaf.

Dagen har varit rätt seg, tråkig osv. Drog hem till sim efter skolan och chilla tills typ halv tio eller något.
Så har inte varit hemma så länge. Känner mig pretty slut ändå. Hungrig är jag med.
Men orkar inte göra någonting åt det, så jag ska nog gå och lägga mig istället.
Need some sleep here, jao.

Just have no idea. Inga nya bilder eller något så det får bli en cp bild jag hitta från kamera shitet.
Fint livet är osv, not. Godnatt.
 
[Bild borttagen]
Tiden stannar när våra blickar möts. Allting skulle kunnat vara i en evighet, men det gör det inte.
För en sekund försvinner resten av världen runt omkring oss, ljudet blir svagt, existensen utav de andra är som bortblåst.
Och där är vi. Fullt levande. Tystnaden som uppstår gör så att man hör båda våra hjärtslag.
De enda som tyder på att vi också är vid liv. Att vi fortfarande andas.
Hela världen står still för en stund. Livet känns för bra. För bra för att vara sant.
Allting varar för en kort sekund, sedan fortsätter resten av världen att få liv igen, som om ingenting hade hänt.
Trackback