I won't give up on you, these scars won't tear us apart, so don't give up on me, it's not too late for us.

Jag är rädd. Rädd för att allt ska vara över. Rädd för att allt ska vara försent.
Jag är verkligen skiträdd.

Jag känner illamåendet, klumpen i magen och tårarna i halsen.
Snälla säg att det inte är slut än.
Jag är inte där än. Och jag vill så gärna komma dit. Jag vill komma fram..

Så snälla ge oss någon mer chans.
Det är inte försent än. Men vi är nära slutet. Det är nu eller aldrig det gäller.

Så ge inte upp mig nu, för jag kommer aldrig ge upp dig. Tills den dagen då jag vet att allt verkligen är helt försent och det inte finns någon återvändo.
Men vi är inte där än. Så därför är det onödigt att slösa bort något så fint på något som inte ens är värt det.

 


Kommentarer
Postat av: mina

finaste du <3

2012-05-28 @ 09:18:57
URL: http://tatooine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback