Hey little fighter, soon it will be brighter.

Tänkte bara köra ett litet inlägg innan jag bäddar ner mig i sängen.
Hela dagen sög. Rakt igenom. Det var inte ens värt att gå upp på morgen idag. Så värdelös var dagen.
Morgonen sög, Skolan sög, Efter skolan var det iofs lite okej. Och nu suger det igen.
Hatar det lite en aning. Och det jag hatar mest att jag inte hållit något utav det jag lovat mig själv.

Morgondagen lär väl suga den med. Prov och redovisning. Inte pluggat till något utav det.
Varit allt för inne i tumblr istället. Härliga tumblr. Den förstår exakt hur jag känner mig, i alla lägen.
Dessutom har jag ingen lust med att tänka på skolan överhuvudtaget. Den är ändå snart slut.
Skönt fast inte. Det ska bli skönt att slippa själva skolan, men tråkigt att man antagligen inte kommer träffa alla dessa människor man träffar i skolan på sommarlovet. Kanske om man har tur och folket kan. Annars så..
Sket det ju sig. Ganska hårt..

Frustrerad på mänskligheten. Skulle praoa nästa vecka men det sket sig med så jag går i skolan istället.
Får plugga upp betygen i de ämnena jag failat i istället. Bättre det I guess.
Så trött på människor. Alla bara sviker mig hela tiden. Lämnar mig. Skiter i mig.
Och jag har inte orken att kämpa för att "duga" för folk längre. Kämpa för att få folk att må bra.
Finnas där och stötta. Och sen i själva verket får man.. ja vad får man då? En rygg vänd till.

Ibland kan jag verkligen känna mig så otroligt ensam. Försvarslös. Hjälplös.
Tur är väl det att jag lärt mig att kunna kontrollera känslorna. Men ibland överväger dom.
Som just nu. Jag vill bara skrika rakt ut. Precis allt jag känner. Gråta floder och krypa under täcket.
Ångest, panik, rädsla. Och det enda som gör mig riktigt glad är jag rädd för att jag kommer förlora när som helst.
Åh, varför får jag bara mindre tid på mig än vad jag redan har? Jävla skit.
Nu går jag och lägger mig. Hejdå.

image description
It's like you're a million deep dreams while I'm just a silent sign.
You're everything anyone could ever ask for but I'm someone that no one is even looking for.
I wish I was worthy of you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback