Control your emotions or your emotions will control you.

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Har inget att skriva om ens. Inte gjort någonting alls idag.
Bara varit hemma, tagit det lugnt, chillat. Nu är jag väldigt slut. Trött. Så ska nog försöka sova eller något liknade.
Mina tankar tar smått kål på mig, men jag försöker att greja det i mitt huvud som vanligt.
Därför tror jag även att sömnen skulle kunna hjälpa mig en aning.

Imorn ska jag iaf träffa Veronica, så ska vi försöka sälja lite skit som jag skulle ha sålt för ett bra tag sen, för vi ska redovisa grejerna på måndag i skolan. Vore illa om jag inte får något sålt.
Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till då. Shites.
Anyway det får gå som det går, återstår att se imorn. Hoppas på det bästa. Yes.

Nu blir det nog att sova så jag orkar morgondagen, massa skit ungar utanför fönstret som skriker så får väl se om jag skjuter dom i benet eller om jag lyckas somna ändå, wish me good luck! Natti.


Och mina tankar snurrar runt i cirklar, har jag förstört det här fina än? Eller har han tillräckligt med tålamod kvar?
Herrejösses vad jag hoppas att han har. Annars är jag verkligen screwed. Nu ska jag verkligen ta tag i allt igen.
Inte låta mig bli så lätt påverkad av annat, som gjort att jag förstört möjligheter. Aldrig igen.

Stop wasting time, ungefär så känner jag just nu. Ska istället ta vara på det jag har kvar. Before it's too late.
Mhm, vad jag tycker om honom. Allt med honom. Hans stil. Hans leende. Hans blickar. Hans hår. Han.
Jag är fast besluten om att nu ska jag göra allt för att få det här att funka. Verkligen Allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback