You only live once, but if you do it right, once is enough.

Sitter och lyssnar på otroligt skön dubstep & har precis käkat bakadpotatis med skagenröra, mumsi.
Känner mig betydligt mycket bättre idag, tror jag börjar bli frisk faktiskt. Känns så otroligt skönt!
Äntligen liksom. har ju trots allt varit sjuk i näsan en vecka, om inte mer. Till helgen lär jag vara helt frisk iaf.

Utvecklingssamtal imorn, kul. Eller inte. Hatar det så jävla bad.
Men aja, lika bra och få skiten gjort, just saying. Orkar inte ha det nästa vecka iaf.
Fick reda på mitt engelska prov idag med, om jag bara hade haft ett poäng till kunde jag fått ett fucking C.
Så jävla typiskt, ville bara spy på någon. Klara även matteprovet förvånadsvärt bra också.
Trots att jag inte ens plugga till det. Lite grym man får vara ändå, höh.

Men nu måste jag försöka sova eftersom jag ska upp tidigt imorn, höh.
Godnatt.


"Och även om allting ändå kanske vore meningslöst, om allting hade varit hopplöst.
Och det kanske inte skulle funnits någon utväg som fått det att funka. Skulle vi ändå hittat en väg ut.
För vi vet precis vad vi vill, vi vet precis vart vi ska. Och vart vi är påväg. Så därför skulle vi lyckas.
Lyckas med våran väg ut ur det omöjliga."

Kommentarer
Postat av: Iz

Kämpa på :( snart sommarlov.<3

2012-03-22 @ 08:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback