We live to learn, learn to know, love to burn and break to grow.

Känner mig död. Så jävla trött är jag. Vill bara lägga mig och sova.
Men kan inte, måste plugga fucking so, som ska vara inlämnad imorn. DÖ.
Skoldagen var rätt seg men ändå helt okej. Den var kul. Jag hade kul.
Mina vänner är riktigt underbara, skulle inte vilja byta ut någon av dom mot något.
Tack för att ni gör mina dagar värda, ni är bäst!

Skulle egentligen tagit bussen direkt hem efter skolan men blev inte riktigt så.
Eftersom min morsa ringde och skulle hämta mig, asseg var hon och jag orkar inte gå någonstans så danne fick komma och umgås med mig på ica tills min buss kom istället, eftersom jag inte palla vänta på henne.
Medans jag satt och vänta utanför ica på danne så dök det upp någon från NA och ställde nån cp fråga så nu hamnar jag i tidningen för det, sweet. Eller inte.
haha känner mig verkligen asful. Men det är väl pretty okej.

Får faktiskt ta och bli en oredigerad bild på mig och min älskling, hihi. gulleplutten min alltså. puss.

- Åh, det är någonting med dig som får allting att bli okej. Du lyser verkligen upp min dag, mer än du tror.
Det känns så bra, det känns verkligen rätt. I din närhet är allting komplett.
Och vissa saker önskar jag kunde vara förevigt.

Jag hoppas verkligen jag kan få vara såhär glad imorgon med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback