I know I'm never gonna be the same without you, I never woulda came in this game I'm going insane without you, Matter of fact it was just the other night had another dream about you..

Jag blir så arg, så arg på mig själv!
Jag fattar inte ens vad det är med mig, vill helst bara släcka ner allting o dra täcket över huvudet.
Ligga där och bara komma bort från verkligheten ett tag.
Jag vill inte ens till skolan imorn, undra om man ska skita i att komma, det kanske vore något.
Jag orkar inte med mina känslor, med mina tankar, jag orkar ingenting.

Jag känner mig som en idiot.
Som inte kan göra någonting rätt, som bara fuckar upp allting precis hela tiden.
Som ändå inte gör någon nytta, som ändå aldrig kommer lyckas med mina mål.
En simpel idiot som inte har något hopp kvar alls.

Fuck this shit, tänker lyssna på eminem och försöka överleva, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback