Just look up, we are both under the same starry sky.

Sitter just nu och tar det fett lugnt.
Ska strax hoppa in i duschen och sen blir det nog lite ansiktsbehandling. Gött.
Göra sig iordning och åka hem till daddy i hallsberg, var ett bra tag sen jag var där så ska väl hälsa på honom.
Vet inte om jag ska slagga där än, det återstår att se sen, i guess.

Första dagen på påsklovet också, rätt gött faktiskt.
Ska dock till skolan på måndag och lämna in en uppgift jag inte blev klar med.
Kul. Eller inte. Blir väl och dra in till örebro någon dag i veckan med Ronya, Adam och Danne.
Blir att ta hål i öronen då, vill så gärna skaffa faketöj, så otroligt snyggt med töj, men vågar inte görat på riktigt.

Ska få med mamma att åka in till örebro med så vi kan köpa nya skor, vill verkligen ha det!
Helst converse tror jag om jag inte hittar några andra snygga skor, wäpo.
Ska försöka tapetsera om på påsklovet med, och inreda ganska mycket, vill få saker och ting gjort.
Och sen blir det att spendera massa tid med bästa Sim och Hannah såklart, mina honeybabes!

Men nu blire duschen och bjuder på en oredigerad bild, caio.


Det går verkligen inte en dag utan att jag tänker på dig. Du är precis allt jag vill ha. Allt jag troligvis inte kommer få.
Allt med dig är så jävla perfekt, för mig. Hela du är perfekt. Och tyvärr är inte jag det. Vilket suger ganska mycket.
Känner mig som en idiot. ärligt talat, men det kanske är det man är om man gillar någon väldigt mycket, sådär mycket som jag faktiskt gillar dig.
Man inser aldrig riktigt vad man gjort för fel när det iggas hit och dit. Förens man faktiskt fattar att det som är uppenbart för en är troligtvis inte uppenbart för den andra. Dumt nog.
Och det som faktiskt suger mest med att ha lov är att jag aldrig får tillbringa det med just dig.

Kommentarer
Postat av: Iz

Jag har ett par converse som du kan få köpa som är helt nya :>



Och du, ge inte upp.

2012-03-31 @ 18:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback