Memories in pictures.

Sitter hemma hos daddy i hallsberg just nu med min syrra, ska stanna här till 10 eller något.
Ta en buss hem eller något senare, blir att stanna kvar & checka melodifestivalen samt äta kladdiskaka med grädde.
Dricka päroncider och vara glad. Ganska fint ändå.
Ska till hallsberg imorn med, träffa sim och färga hennes hår, nu jäklar ska vi få topparna att bli lila!
Så jävla snyggt det kommer bli, förhoppningsvis iaf! höhö.

Sitter och kollar igenom min mapp som jag har på pappas dator, shiiit! Hitta massvis med gamla bilder, tänkte visa några från typ i somras?! Ja så måste det vara! Tror inte dom varit uppe här på bloggen förut, inte vad jag kan minnas iaf.










Och där avslutar jag, kan säkert blir flera hundra tals mer bilder från i somras och hur jag faktiskt såg ut då, höh.
Saknar vissa grejer fast ändå inte, det jag saknar mest är nog sommaren, och alla saker jag kommer göra den här sommaren, för den här ska lätt slå alla andra.
Men nu ska jag faktiskt stänga ner datorn, käka kladdis & checka melodifestivalen med company.
SEE YA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback