I got everything I want but you.. I might get you one day.

Har inte bloggat på flera dagar nu och det har till och med hunnit bli en ny månad.
Jag har faktiskt haft anledningar till detta.

1. Mitt internet har varit segt som fan, har inte orkat suttit vid datorn då tack vare det.
2. Varit dö trött efter skolan varje dag och försökt överleva fram till kvällen då jag bör sova.
3. Har inte riktigt vetat vad jag ändå skulle blogga om så, att det blev lite såhär tack vare det.
4. Jag har halvt som halvt skaffat mig ett liv. Alltså att inte spendera hela mina dagar vid datorn, bra va?

Okej, det har varit ganska körit med skolan och grejer. Har inte haft orken och lusten. Har ändå inga bilder typ heller så, fuck that.
Tja.. vad mer ska jag säga? Igår umgicks jag med simi. Idag var jag i örebro hela dagen.
Helt slut, käkat både på donken och pizza idag! Sjukt gott ändå.
Fick mina efterlängtade svarta Jeansleggins från Carlings, köpte underkläder och en mascara på H&M med.
Rätt pank nu, säkert bara 300spänn kvar, MAX.
Tur att man fyller snart då! höh.

Tänkte bjuda på denna otroligt jäkla sköna låt, herregud. Typ min favoritlåt just nu, damn vad jag älskar den.
Framförallt texten, hela låten är otroligt bra, just saying. Så ta er tid att lyssna om ni inte hört den innan.

Typ allt jag hade att säga faktiskt, drar till hallsberg imorn och hälsar på daddy, kanske blir att träffa hannah och på söndag sim? Idunno, får väl se! Bloggar väl kanske lite mer i helgen nu antar jag. Caio.

Sjukt förvirrad. Vet inte vad jag ska tro längre. Men det här är bra va? Det här är riktigt bra, eller?
Kan knappt minnas när jag kände mig såhär glad senast. Jag älskar den här känslan, den är underbar.
Du är underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback