Scream my name higher please, I know you're a liar.

Sitter hemma hos pappa i hallsberg just nu, snackar lite med min sjuke vän Malin på fb med.
Kul att man inte är ensam om att ligga på dödsbädden alltså.
Väntar faktiskt på att daddy ska komma hem och göra lasagne, finns seriöst ingen som gör så god lasagne som han!

Hämta ut mitt ID-kort idag, såg allmänt retard ut, skrev allmänt retard på baksidan av kortet med, är så besviken på mig själv, trodde jag kunde bättre men tydligen inte.. Fy fuck alltså.
Aja, min dag kommer vara sjukt jävla seg och aldrig trodde jag att jag faktiskt hellre skulle vilja gå till skolan än att sitta här hemma skit sjuk.
Hoppas verkligen jag kan gå imorn, annars blire inte skola för mig förens på onsdag, wäp.

Känner mig så söt när jag är sjuk med alltså..........

Kommentarer
Postat av: Izzi

Du är så söt när du sover.

2012-03-20 @ 17:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback