Just for once, I think, please please please, let my best be good enough..

Har någon konstig känsla inom mig, vet inte riktigt varför.
Något känns inte rätt och jag mår inte bra. Inte bara för att jag är dödligt förskyld utan för något annat med.
Något annat jag inte ens har en aning om vad det är.
Känner mig alldeles tung i huvudet  och vill bara lägga mig ner och dö.

Och det ska jag faktiskt göra, lägga mig ner och dö.
Åtminstone i några timmar & hoppas på att morgondagen får en på bättre humör.
Godnatt.



Kommentarer
Postat av: Din syster <3

Jag älskar dig, hoppas du blir frisk snart gumman, du är bäst snart ses vi och då får du massa presenter! :D jag älskar dig, du är guldvärd <3

2012-03-18 @ 22:40:50
URL: http://kristiniis.blogg.se/
Postat av: mina

Hoppas du mår bättre snart hjärtat, du är så fin!<3



Tack gumman <3 Haha de är min grannes (som är min morbror) katt fast jag brukar släppa in henne å gosa med henne xD supersöt är hon!

2012-03-19 @ 12:19:02
URL: http://tatooine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback