I know I'm not beautiful, but everyday I hope you think that I am.

Det blev ingen step up movie för mig igår iaf eftersom skitfilmen var på spanska tydligen.
Som att man skulle fatta ett piss då, så körde på My life as liz marathon istället.
Fyfan vad jag älskar den serien, ska forsätta kolla klart på dom idag.

Sitter just nu insvept i mitt assköna täcke och dricker vatten. Har så jävla ont i huvudet.
Höll på och hosta ihjäl mig imorse, kände mig asäcklig så bestämde mig för att bädda om & ta en dusch.
Stod i duschen minst en timma, dum som jag är och inser att jag börjar bli alldeles yr i huvudet och mår illa.
Slutade med att jag spydde nästan upp mina inälvor, okej nej inte riktigt men kändes lite som det.

Så nu sitter jag här efter att ha vilat i minst 3 timmar. Läste lite i Hungerspelen som jag fick av min moster.
Den verkar rätt bra faktiskt. Men orkade inte läsa så mycket, asfet bok faktiskt. Damn.
Känner mig ganska körd & börjar få ångest. Orkar ingenting.
Ska försöka få någonting i mig och sen krypa ner i sängen igen.
Orkar inte blogga mer, så det får räcka nu, heido.


Suddig bild på en sliten och väldigt sjuk josi. Göttans.

Kommentarer
Postat av: Izzi

Du är fin.

Och jag älskar ditt hår. Jag vill gifta mig med det.



<3

2012-03-18 @ 16:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback