There's no other like you.

Sitter just nu och lyssnar på väldigt chill musik.
Tänkte köra en liten snabbt update och försöka vila lite, känns som jag börjar bli små förskyld eller något.
Har världens rethosta iaf, vill bara döda den.

Har tillbringat hela dagen med sim här i åsbro, så otroligt mysigt vi har haft det!
Herrejösses vad jag gillar den bruden. Hon är verkligen världsbäst.
Får mig alltid på sånt bra humör som håller i sig i typ 545år.
Kanske blir att åka till hallsberg imorn en sväng och träffa henne, vore rätt gött.

Dock har jag massvis att plugga på innan, herregud. Måste verkligen göra klart So:n & Engelskan som är tills på måndag, eventuellt min fucking uppsats, fan.
Skönt med studiedag imorn iaf! Behöver verkligen sova ut och vila.

Har inte mycket mer att skriva, utan verkligen ett stort TACK till Johanna som skicka en fin t-shirt till mig plus ett sött brev som födelsedagspresent.
Sjukt söt äru Izzi, du vet att jag tycker om dig som bara den bruden!
Bjuder även på en härlig tumblr bild! Åh, jag älskar verkligen tumblr, tycker ni ska följa den här!



- Jag vill skriva så otroligt mycket, men vet inte hur jag skulle någonsin kunna få ur mig allt.
Du gör mig verkligen glad, oerhört glad. Du är så jävla bra.
Allt som har med dig att göra får mitt hjärta att slå ett extra slag.
Din närhet, dina blickar, ditt leende, din röst, till och med att bara höra ditt namn får mig att bli alldeles varm.
Om du bara visste hur mycket du betyder för mig, om du bara visste vad jag egentligen kände för dig.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback