Please.. Just stay here.. With me.


Precis gjort mig iordning efter att tagit världens längsta och skönaste dusch! Så nu är man ren och fräsch och ready for thaaa bus.
Ska nämligen åka till hallsberg och tillbringa min dag med min kära vän Simi.
Hon är ganska bra hon, så vi får väl se vad vi hittar på för skoj idag!

Igår var jag hemma hos mc tillsammans med hannah & sim eftersom han fyllde år!
Dock kunde jag inte stanna där så länge tyvärr eftersom det blev lite krångel, förlåt mäcki och återigen, Stort Grattis till dig vännen!

Skulle egentligen gått hem och träffat min daddy efter partyt, men blev stoppad utav danne och adam inne på ica så blev att umgås med dom tills min morsa sluta jobbet och hämta mig i hallsberg vid 10, grymt kul hade vi, tack som fan för en rolig kväll grabbar, ni är awesome!

Åkte till brändåsen och köpte grekisk sallad som jag mumsa i mig på vägen hem till åsbro, orka inte sitta något vid datorn igår, så försökte sova så fort jag kom hem, även fast det inte gick så bra, meeeeeen... ja.
Hur som helst tänkte bjuda på en bild från igår på mäcki's party, sjukt söta vi är alltså elllelrrr?!??!

Vi ser mest ut som muppar hela högen, men ändå, hahah!

- Your voice, Your smile, Your hair, Your eyes, The way you go, Everything about you, is perfect.
So why can
't you just be mine? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback