Kollade nyss på..




Otroligt jävla underbar film den där alltså, herrejösses vad jag tyckte om den.
Vet att den är några år gammal men ändå, shit alltså. Helt sjukt vad bra filmen var, Helt klart värd att se.







Några bilder från filmen som jag verkligen gilla, framför allt texterna.
Hur som helst, idag stanna jag kvar lite extra länge i hallsberg och umgicks med min kära vän Sim.
Vi hade det mysigt i solen och käka glass, asgött!
Imorn fyller jag med, lite nice ändå, faktiskt! Vet inte om det blir något firande just imorn eller om det blir till helgen.
w/e, nu ska jag iaf göra mig iordning sen blir det att åka till hallsberg och handla lite i guess, bloggar kanske mer sen. Heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback