If you promise to stay, I'll promise never to leave.

Inte hunnit gjort något idag typ. Känner mig allmänt seg och uttråkad.
Skulle behövt röjt upp i mitt rum, det ser verkligen förjävligt ut men det får jag ta och göra imorn istället.
Pallar inte nu. Är så jävla trött.

Har ingenting att blogga om. Min blogg känns halvt som halvt värdelös.
Jag vill egentligen skriva av mig en massa, men jag orkar inte. Eller orkar gör jag.
Jag vet bara inte hur jag ska få ur mig allt, hur jag ska formulera mig ens.
Så jag låter bli återigen. Det är nog bäst så iaf.

Orkar faktiskt inte ens med min hosta längre, nu vill jag verkligen att den ska försvinna.
Kan inte ens skratta utan att jag börjar hosta som en jävla get. WÄÄÄH.
Nu när det är så jävla underbart väder med. Som att man orkar vara sjuk då? Knappast.

Behöver ny musik, inspiration och massvis med hopp just nu.
Men tills dess tänker jag;
fortsätta och dricka min pepsi, lyssna på dead by april & älska min bästa vän mer än någonsin.
Hejdå.


Kommentarer
Postat av: mina

sv: tack hjärtat, nu är jag nästan frisk ^^ åh hoppas du mår bättre snart )): Och ja katten är så grymt söt :D <3

2012-03-23 @ 18:00:04
URL: http://tatooine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback