If I wanted to kill you it would've already been done.

Sitter och lyssnar på Same song and dance & känner mig helt död, min hosta tar verkligen kål på mig.
Usch jag orkar inte.
Bröstkorgen gör så jävla ont, jag fryser som en jävla pingvin och dör utav värme som att jag vore i afrika samtidigt.
Jag orkar inte vara sjuk, men tja, det är ju det jag är så fuck that sucky shit.

Skulle egentligen försökt plugga massvis idag men palla verkligen inte. Skulle till och med åkt till hallsberg men mått alldeles för dåligt för att knappt lämna huset, tror jag varit ute max 10 minuter idag. Damn.
Förbereder mig för världens sämsta helg redan nu, så tänker slå på step up och krypa ner under täcket som jag tillbringat den största delen av dagen.
Hoppas jag kan sova i natt, det känns inte som det kommer bli mycket sömn iaf.
Aja hoppas eran fredag ser bättre ut än min, herå.

Bjuder på en oredigerad bild jag hitta nyss i något album, tänka sig vad man hittar när man rensar bilder.

I wonder what you are thinking about, when you are looking at me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback