Destiny is for losers, it's just a stupid excuse to wait for things to happen instead of make them happen.

Sitter just nu och känner mig allmänt seg, uttråkad och lite ledsen.
Förvirrad, trött, besviken, en aning arg och ensam.
Frustrerad är jag med och kan inte riktigt sluta tänka alls.
Fyfan vad jobbigt allt ska vara, varför ska allt vara så svårt? Varför ska man vara så jävla feg?
Allting börjar närma sig sitt slut.

Antingen är det slutet på ett kapitel eller början på ett nytt.
Jag önskar mest av allt att det kommer vara början på ett nytt, för jag vill inte att det ska vara slut nu.
Inte än, aldrig någonsin. Men jag antar att det kommer förr eller senare, speciellt om jag inte gör någonting nu.
Så därför måste jag göra det här. Jag måste övervinna rädslan. Och det ska jag.

Igår hade vi en aschill dag i skolan, gjorde inte mycket alls.
Städa och böt skåp, hade någon frågegrej och bara massa prat rent utsagt.
Vi skulle checka fotboll när 9;orna körde mot lärararna, var där ett tag, det sög så jag och sim drog till centrum.
Där satt vi och njöt utav livet och käka slush istället, mycket roligare.

Vi skulle ha någon filmkväll med klassen och 8A, vilket vi aldrig gick på, men vi hade fett jävla asakul ändå!
Slutade till slut med att jag slaggade kvar hemma hos sim, var så peppad och glad hela dagen då!
Seriöst, hon får mig alltid att tänka på det bra sakerna, gör mig glad och liksom hjälper mig framåt.
Men när jag blir själv blir det en helt annan sak.. Suck...

Ännu en besvikelse är att min perfekta jävla skolavslutningsklänning inte kommer komma.
Fucking skit Nelly som inte kan hålla koll på när deras klänningar tar slut. Fyfasen var arg jag är.
Allt jag hade beställt där ifrån var slut typ, tror det var en sak som inte var det och den är ju inte ens värd att hämta ut då, när klänningen ändå inte kommer.

Så det var bara att åka in till stan idag med mamsen, hittade ingenting så köpte mig två linnen som jag tänkte att jag kunde ha med en kjol.
Trist som fan det kommer vara, men ah. w/e. Det får väl helt enkelt vara så.
Det är ju trots allt bara 8;an man går ut. I värsta fall får jag nog låna någon klänning av syrran!
Anyway, sovmorgon till 9 imorn iaf! Otroligt jäkla megaskönt! Lär ju behöva det.
vet inte ens om jag kommer kunna somna i natt. Egentligen har jag ingen större lust, men jag bör gå och lägga mig snart iaf.

Skulle förövrigt gjort klart headern idag men det blev något strul med skiten så den dyker upp så fort jag orkat göra klart den och kommit på någon bra text som ska stå på den, trist men så äre, hurp.
Och eftersom jag inte har några bilder så tänkte jag bjuda på en fett hardcore bild från instagram, lölz, haha!
Aja, orkar inte blogga mer nu, hare! tjarå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback