Borlänge.

Sitter just nu i borlänge vid syrrans dator, fett awesome med bärbar, blir så sugen på att skaffa egen urghhh.. 
Känner mig alldeles jättedöd och astrött efter idag, gick upp astidigt. Åkte in till tandläkaren i örebro. 
Så nu har jag spänt tandställningen som fan, fått fula gummisnoddar som ska sitta i och bytt till orange rosa färg. 
Ascoolt! Dock känner man ju sig lite retard tack vare det fula och asjobbiga gummisnoddarna. 
Men aja, sånt är livet.
 
Efter det var det bara att åka vidare till Borlänge, så nu sitter vi här. 
Asskönt efter en aslång dag haha. Stannar nog här i en vecka eller så. 
Blir antagligen att ta tåget hem på söndag eller måndag, har inte riktigt bestämt det än. 
Men det återstår att se, fett skönt att åka bort ett tag iaf! Hihi. 
 
Och eftersom Joel jobbar natt så jag ska och syrran ha en liten girl night. 
Alltså sjunga sing star, feta oss med godis och vindruvor och checka på big bang theory. 
Asnice!
 
Bloggar väl kanske något mer sen, Idunno, nu ska jag iaf köra lite ps med syrran, hare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback