They say that love is forever, Your forever is all that I need, Please stay as long as you need, Can't promise that things won't be broken, But I swear that I will never leave, Please stay forever with me.

Lyssnar på sleeping with sirens atm, så jävla bra. Trots att kellin låter som en brud, är han bra. Haha.
Värsta gullig, asfina texter och allt. Marry me, du som sjunger alla de fina låtarna för mig!
 
Idag drog jag mig mot hallsberg vid 4 tiden, träffade sim, hade asmysigt och astrevligt. Bästa bruden, ever.
Kom inte hem förens 12, tänkte bara sätta mig vid datorn en liten stund, men ah.. En liten stund blev ju till kvart över 3, snart halv 4. Inte okej.
 
Imorn kommer troligtvis hannah hem till mig, vet inte riktigt vad vi ska hitta på för bus! Kanske blir att bada/doppa sig åtminstone, eller något chill, sola typ. Behöver det, haha!
Käka mjukglass och vara glad, finfint.
Men om jag ska orka allt det, så får jag nog ta och gå och lägga mig, åhh.. Måste typ vända rätt på dygnet igen, bara för att. Så jobbigt när man sover bort dagar.. Damn. Aja, Godnatt!
 
Och det har inte gått en dag då jag har slutat tänka på dig. Och jag undrar om du gör detsamma om mig.
Men om man är dum som man är så slutar det såhär. Det liksom slutar inte. Ett kapitel som aldrig riktigt avslutas.
En bok som ingen hinner skriva klart, och till slut glöms bort.
"Gör något, Gör något nu innan det är försent." Men om det redan är försent då, vad gör jag då?

Kommentarer
Postat av: Malin

Finaste! ♥

Svar: Du är finast ♥
Josefin Jonsson

2012-07-05 @ 21:35:02
URL: http://maleyn.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback