Wednesday

Instagram bild från idag när jag skulle in till tandläkaren, tummen ner på det.
Men en sak som är väldigt skön är att jag snart är klar med tandställnings skiten, åhh bara längtar tills alla mina tänder är helt perfekta och raka är dom ju redan. Så glad för det, det rullar på!
 
Ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen, nu ska jag iaf fixa håret som blev förstört. kul. ":)"
Vänta på att mamma ska hämta mig så vi kan åka hem till åsbro. Kanske bada, vore skönt!
Känner mig rätt trött eftersom jag låg uppe och kolla på the big bang theory med syrran i tele inatt.
Efter alla tre avsnitten skulle jag sova, vilket jag inte kunde så jag låg där till halv 4 i natt och lyssna på bra musik och stirra i taket.
Väldigt underhållande.
 
Fast ska inte klaga för det var så otroligt skönt. Låg och tänkte igenom saker. Fan vad jag var glad.
Ska förövrigt försöka bli en aning bättre på uppdatering igen. När jag känner för det/ har något att blogga om.
Min blogg har varit seg och inte haft någon ny uppdatering på ett tag heller.
 
Förövrigt har jag fortfarande inga gratis sms. Vet inte om jag skaffar det ikväll eller på fredag.
Återstår att se. Saknar även _ & min bästavän fett mycket. Gräva graven och dö typ, ännu mer ":)" på det.
Aja nu ska jag göra mig iordning och äta. Sen åka hem. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback