People are just people, they shouldn't make you nervous.

Sitter just nu och väntar på att gå ut med Veronica så vi kan dela ut det sista som vi sålt med klassen.
Efter det blir det att dra till hallsberg, hämta sim och köpa saker inför ikväll. Fett mys vi kommer ha.
Ser faktiskt framemot det, dygnarnatt next typ!

Jag kommer nog inte blogga något mer idag, eftersom jag inte kommer vara hemma så mycket troligtvis.
Om vädret är fint ska nog jag och sim ta en promenad här i åsbro.Dra till hemsjön kanske.
Whatever. Hitta på något mysigt iaf. Annars får man hoppas på att morgondagen tilllåter det iaf.

Men nu ska jag röja upp lite i rummet, sen dra ut och få skiten överstökad, yep.
Hejdå!

My head right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback