Man hoppas på det bästa, men förväntar sig det värsta.

Fyllt på mobilen med massa nya och gamla låtar nu, hoppas på riktigt feta musiklistor!
Blir nog att föra över mer framöver sen, när jag hittat mer bra musik. Fett nöjd med det jag har nu iaf.
Röjde upp lite i rummet med, har knappt varit hemma känns det som, varit i hallsberg nu 2 dagar på rad.
Ganska chill det med iofs, menmen. Skönast hemma ändå.
 
Vill spela gitarr men det är ju en aning försent med tanke på att alla sover, suck.
Borde också sova, ska nog göra det med.
Vill inte sova bort hela dagen imorn iaf, men så sjukt jädrans aspigg.
Aja, sånt är livet.
 
"hej jag hänger på sidan, ascool chey alltså" Ja så vare med det.
Nu tackar jag för mig iaf och går och lägger mig. Vem vet morgondagen kanske blir bättre än förväntat.
Man kan ju hoppas. Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback