Woopwoop!


Sitter och chillar galet i åsbro, sjukt skönt, blir att vara här ett tag nu skulle jag väl kunna tro.
Gött. Sim åkte med mig hit, vi hade det asmysigt och kul. Borde göra det oftare.
Fett soft att vara helt själva med, är själv här imorn med till klockan tio på kvällen.
Om jag inte drar till hallsberg imorn, vet inte riktigt får väl se vad jag har för planer imorn.

Skolan var galet skoj idag! Hade matkrig i matsalen idag, mellan ett annat bord och vårat.
Våran mentor kom o sa till oss och var skitsur, tänkte ringa hem till alla oss, även vi som bara asgarva.
lol, sjukt kul. Slutade med att det låg ungefär en måltid på golvet runt just vårat bord, så vi stack.

Var något ändrat med schemat så vi skulle vara indelade i grupper på matten.
Tror vi sprang runt till 4 olika klassrum men hitta aldrig rätt, så gick vi ner till där vi brukar vara.
Min lärare var skitsur för att jag var ungefär en halvtimma försenad. Var där i tio minuter, tyckte det var trist så stack med sim upp till den gruppen vi egentligen skulle vara i. Och fick giltig närvaro. Som vi antagligen inte skulle fått utav våran cp mattelärare, haha sjukt!

Satt o kasta sudd fram o tillbaka mellan capser och oss längst bak i klassrummet och gjorde ingenting.
Sjukt kul var det, inte konstigt att jag tyckte lektionen var så kort heller när jag säkert bara var där i 20 minuter max.
Galet, tror jag asgarva som en tok hela dagen, shites vad kul jag haft. Måste säga att det var en riktigt lyckad dag för att bara vara en skoldag, trolololo. Aja, det var allt för mig, hejs!
 
[Bild borttagen]

"One night
I tried to stop thinking about you, stop thinking about you and me.
It pained me to try to forget you, forget a part of me. You are a part of me.
I tried to escape from reality, where you were, where I was.
I was so afraid to fail, so I hid, hid me in a different world.
A world where everything was black and white, I thought,"'shit" I must leave everything that ever meant anything to me, I must leave you and i was like i'll never do.
Cause I realized that I needed you, I needed me.
so I stay in a world of hate. Just to show you how much you mean to me.
"
Trackback