Never look back, never!


Åh har ingen aning om vad jag ska blogga om längre!
Jag har typ ingenting att skriva, mitt liv rullar liksom på, samma sak var dag, ungefär.
Inte riktigt då, kanske hihi men nästan yä..

Jag är så otroligt jävla glad, vill bara springa runt o krama folk.
Sprida glädje och kärlek till människor jag tycker om, skratta prata och bara vara glad.
EXAKT så vill jag ha det, och tänker ha det så, i typ.. resten av mitt liv. END.

Om inte någonting går snett o hela min egna värld rasar </3 fuck that.
MEN NU KÄNNS CHANSEN GANSKA LITEN ATT DEN GÖR DET!
Så jädrans trött hela tiden ba, sover askonstigt. Somnade vid 9-9:30 och vaknar kvart i 3 på natten och är upp till 4 någonting när jag ska upp kvart i 5? ASJOBBIGT.
Orka att det verkligen inte gick att somna om heller, ville dö.

Hur som helst, klarat mig hittills iaf, och det är finfint.
Förövrigt älskar jag dead by april om ni inte redan visste det liksom, wieo. HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Din syster! <3

Sv: Haha ja det var det verkligen, flera år sedan! <3 <3

2012-01-18 @ 21:46:54
URL: http://kristiniis.blogg.se/
Postat av: julia

skaaa du säga?!?! :*

vi måste träffas snart, pusselipuss

2012-01-19 @ 19:25:58
URL: http://juliabjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback