If you never try you'll never know.


Okej, egentligen orkar inte jag göra ett jäkla inlägg men gör det ändå.
Första skoldagen idag, den var chill. Hade håltimma första lektionen så kunde ha haft sovmorgon.
Damn, hoppas jag har håltimma imorgon med, höhö, men säkert inte.

Stack hem till sim efter skolan, hade kul med den bruden med så!
Måste göra om hela min jävla no-uppsats med, orkar inte.
Det sköna med den är att man har ingen deadline men ska vara inne runt denna månad helst.
Fatta vad gött, då kan jag ändra det som är fel i helgen eller någonting.
Blir asbra.

Jag är så glad, denna dag var så jävla bra, åhh jag hoppas hela veckan är lika bra,
och veckan efter det och efter det och.. ja.. Resten av ens liv typ, haha..
Är bara så otroligt trött, men vad sjutton gör det? Inte ens det kan förstöra min glädje, hihi.
Men nu ska jag sleepa, nattinatti.


Eminem ♥

Kommentarer
Postat av: Cilla

Tack, detsamma :)

2012-01-11 @ 01:26:27
URL: http://cilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback