Friends light up your world, a little bit more.




Satt och tänkte lite tyst för mig såhär i min ensamhet klockan tre på natten ungefär.
Fan vad glad jag är, seriöst jag är så sjukt jävla glad att allt precis allt som har hänt mig, har hänt.
Trots att vissa grejer har varit världens förjävligaste, men seriöst. Jag är sjukt glad att det hänt.
Det har fått mig att börja inse vad verkligheten är och gjort mig till en mycket mer starkare människa.
Jag har lärt känna så många underbara människor och det är jag evigt tacksam för.

Många har jag tappat kontakten med faktiskt, utav dessa personer jag tänker på.
Och det är synd, för dessa personer har haft en sådan stor del av mig och har det fortfarande.
Men jag vet att dom finns där, dom finns kvar, och idag. Precis just nu bestämde jag mig för att jag ska göra allt!
Precis ALLT för att få upp kontakten med många utav dom och hålla kvar kontakten med dom jag har.
Ska försöka träffa alla så ofta jag kan och faktiskt hitta på saker med dom, så vänskapen fortfarande håller i liv.

För det är faktiskt många irl vänner jag tappat kontakten med också, inte bara internet vänner.
Vilket jag tycker suger något grymt. Vill ha tillbaka kontakten med alla. Seriöst alla.
Saknar alla så jävla mycket, ärligt. Alla är så olika men samtidigt så otroligt underbara.
Vill inte förlora någon, och jag är väldigt rädd för att jag kanske redan förlorat ett antal personer som faktiskt betöd världen för mig, men vissa saker går helt enkelt inte att göra någonting åt.
Bara att jag kommer känna sen att "Jag försökte" det är det jag vill känna om allt.

"Jag gjorde någonting, jag tog tag i saken, jag försökte."
Det ska från och med bli mitt nya mål, göra saker som får mig att bli glad, saker som får mig att bli lycklig.
Alla dåliga saker, alla jobbiga och hemska saker som hänt, de har helt enkelt fått mig att se ljusare på saker och ting.
Gett mig mer hopp, mer tro. Jag har insett nu, att man kommer aldrig komma någonstans om allt ska vara så negativt som man gör det själv, åtminstone i ens egna huvud.

Tiden bara rinner ut och går i spillo, därför tänker jag från och med nu ta tag i saker, på riktigt.
Detta år ska bli ett bra år, jag ska ta vara på varenda dag och seriöst göra exakt vad jag vill göra.
Jag har inte råd att slösa mer på min tid till negativa saker som trycker ner mig själv och mitt sinne.
Nu känner jag att nu, nu vill jag må bra på riktigt, och det ska jag! Med alla människor jag tycker om runt omkring mig.
Nu, nu ska jag må bra, och detta år, ska jag träffa så många vänner jag kan, hela tiden.

Så alla mina vänner som läser detta, snälla ta åt er, ni vet mycket väl om ni gjort någon bra inverkan på mitt liv.
Jag skulle inte klara av att rabbla upp alla era namn, för ni vet hur bra ni är. Allihopa på erat vis.
Jag vill seriöst tacka er för den tiden vi var vänner som mest om vi inte redan är det nu.
Jag vill tacka er för alla gånger ni ställt upp, för alla gånger ni bara funnits där. Och alla gånger ni framförallt bara finns där nu.

Jag vet att många utav mina vänner som jag tänker på nu, finns där för mig än idag, även fast vi inte pratar som vi gjorde förr, så är det samma sak nu som det var då om vi pratar.
Åh jösses, detta inlägg kan bli hur långt som helst om jag ska fortsätta beskriva all min tacksamhet till alla mina underbara vänner, men seriöst jag vill att ni ska veta att jag älskar er!

ALLA mina vänner, internet som irl, NI ÄR UNDERBARA, jag skulle aldrig kunnat önskat mig bättre vänner än er, tack, Tack! för att ni just valde att bli vän med mig, när jag bara är en på miljarden utav alla människor på denna jord. BIG LOVE TO YOU GUYS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback