Fint inlägg osv.


Sitter o lyssnar på dunkdunk med hannipanni i åsbro, hon bestämde sig för att följa med hit idag med!
Vi hade grymt trevligt idag, värsta chill på morgonen som ni säkert förstod med tanke på mitt morgon inlägg.
Dock när vi gick till bussen glada så åker bussjäveln förbi oss o vi springer efter men ger upp efter att insett att bussen ändå inte kommer stanna vid nästa hållplats.

Så vi vänder om och går hem till mig för att vänta på nästa buss som gick 40 minuter efter så åker den andra bussen som vi egentligen skulle ha åkt med förbi också, så vi hade hunnit egentligen!
Surt som det blev fick vi återläsning som vi inte tänker dyka upp på. Vad ska vi seriöst dit o göra liksom?
Inte vårat fel att bussjävlarna bara åker förbi.

Hur som helst, skoldagen var rätt seg men helt okej.
Har egentligen inte så mycket mer att säga än att jag tänker äta tacos strax, försöka få tag på 50:-, gå till ica och tanka på busskortet och sen tvätta med hannah, fint.
Hoppas eran kväll är lika fin som min typ eller nå, herråååå


fett nice bild med ok?!

Kommentarer
Postat av: julia

hjärtaaaat

2012-01-16 @ 19:44:00
URL: http://juliabjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback