9th February


Åh finally made it!
Gjorde klart en header, damn! Blev faktiskt rätt nöjd om jag ska vara ärlig.
Så nu är min blogg nästan helt klar, vill ändra textstil på rubrikerna och färg, men det orkar jag faktiskt inte göra ikväll och de jag har funkar ju liksom, dom är ju helt ok.

Har suttit o hållt på o fixa header/design till min syster med, slutade med att jag blev så irriterad på att headern inte ville passa in i hennes design så hon ficka sköta resten själv, snap.
Även bestämt att jag åker den 21;a till borlänge! Ni får gärna spamm smsa mig på tåget eftersom jag ska sitta där själv i ungefär 3-4 timmar, lawl.
Taggar redan, så jävla gött det ska bli kommer inte hem fören på söndagen, dagen innan skolan börjar igen.

Taggar faktiskt till alla hjärtans dag med, så mysig dag på något sätt även fast man kommer vara forever alone då.
Men alltså orka vara deppig ändå, även fast jag känner mig en aning deppig, lawl. Orka mig.

Blev fett sugen på att ta industrial! Har velat haft det sen 2år tillbaka men blev alldeles idag ba "ÅH VILL GÖRA DET NU NU NU NU" så jävla snyggt äre!

Vill även ha en liten septum i näsan, men det tyckte min "kära" mor att vi skulle ta ett snack om när hon kom hem, höh.
Men hon sa åtminstone kanske till industrialen, wieo!

förövrigt har dagen varit ganska seg, hade no redovisning och det gick riktigt bra faktiskt.
Förvånadsvärt bra. Känns skönt att det är avklarat. Hade ingen svenska idag heller så fick sluta en timma tidigare.
Ganska göttans, fast tog inte bussen fören halv 3 iaf, umgicks lite med sim och sen träffa vi anton o rikardh och var med dom ett litet tag. Det var kul, rätt roliga snubbar det där!
Ibland undrar jag seriöst vad jag skulle göra utan mina vänner, så jävla grymma är dom, allihopa. Verkligen.
Tack för eran existens, ni är bäst.


Nu känner jag att jag suttit här allt för länge och snart kommer jag väl inte vara ensam hemma så länge till, kanske bara 45minuter eller något.
Börjar bli rätt trött med, sov bara 4 timmar i natt, suck. Skönt att det är fredag imorn, just nu ser jag framemot lite helg.
Ni får ha det så bra, nu ska jag göra något o äta, caio.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är as fint med industrial. men det är sjukt jobbig läketid. Tar typ ett halvår. Och det är sjukt jobbigt när man ska sova..<3

2012-02-11 @ 14:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback