We're one mistake from being together, but lets not ask why its not right.

Satt och spela guitar hero, faila totalt, blev jättesur så slutade spela haha.
Så nu sitter jag vaken själv med kattens sällskap, vi sitter och käkar popcorn och lyssnar på skön musik.
Fick låna joels spotify som har premium, asglad! Min kväll är helt komplett!

Kom på att jag fortfarande har kvar min ben & jerry i frysen, men nä orkar inte äta mer, ska nog strax borsta tänderna och försöka gå och lägga mig.
Antar att vi ska hitta på något skoj imorgon med så borde sova lite så man är utvilad.
Har ju varit en otroligt lång dag!
 
Känner mig ganska sliten och trött så jag antar att det blir så.
Imorn blire iaf att köpa hårfärg, det är en sak som är säker, gött som fan.
Nu ska jag gosa med kisssen, vill ni något så kan ni alltid nå mig på mobilen. Puss haj.
 
Så längesen man lyssna på metro station, daaaaaaaaaamn, gammal favoritlåt, fuck yeah ♥
Trackback