BORLÄNGE, HERE I AM

Sitter just nu i mitt rum här i säter! Asmysigt verkligen. Mitt rum är skit gött, skulle kunna flytta in hit, föralltid.
Jag menar, kolla bara;
Kom fram hit vid 2 tiden och var i borlänge ända till halv 8 eller något!
Gått runt på hela kupolen och fiska upp detta:
Asnöjd chey! Köpte även några shorts som man har och sover i, men dom har jag på mig just nu, så att yäää.
Köpte även lite annat shit som typ body scrub, ansiktsmask, ansisktscrub och typ godis, hårinpacknings grej och lite shit!
Ska även skaffa mig en Hollywood keps som jag inte köpte idag för att jag inte visste om jag ville ha den, men ångrar mig smått i efterhand.. Wäääh.
Well, whatever, min dag har varit asbra och är det fortfarande, katten har snott min säng och jag ska dra och spela tvspel med joel nu! Bloggar väl mer imorn istället, tills vidare; BRB HAVING FUN LIKE ME JA0.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback