Overthinking it's what kills you.


Har faktiskt inte hänt så mycket den här veckan; Var i örebro i måndags böt tandställnings pluppar så nu är den lila och rosa istället för rosa och grön, missnöjd faktiskt. Men det funkar. Hämtade även ut min biljett till borlänge, glad chey!
Gårdagen SÖG rent utsagt, slutligen hamna jag hemma hos sim och var där till 10 på kvällen, lyckades bli glad tills dess och fick åtmistone en suverän kväll! Tack som bara den för den underbara dagen, kunde inte haft det bättre utan dig! ♥
Idag; Var dagen seg, helt slut är jag, mår ganska pyton just nu men det funkar.
Var hos polisen förut och fixa ID-kort. Dyker väl det upp om sisådär max en vecka.
Fick sluta 45minuter tidigare på idrotten för det, bästa läraren ever!
Det är väl typ det enda som hänt. Min vecka har varit kass men jag hoppas det blir ett bättre slut innan jag åker härifrån!
Hoppas kan man ju alltid göra iaf.

Börjat äta skitdåligt igen, fattar inte hur jag någonsin ska lyckas gå upp i vikt om jag håller på såhär.
Skärpning för i helvete! Måste börja äta lika bra frukost varjedag igen, även fast jag inte haft någon lust den här veckan, men om jag vill komma någonstans så är det ju enda utvägen. Åh, jag verkligen orkar inte.
Nu ska jag lägga mig i sängen och vila, försöka få bort min huvudvärk och sluta må konstigt.
Peace out.

128√3980
,
That's all you have to know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback